piątek, 29 marca 2013

OTG

Agrikolo! Przez ostatnich parę dni miałam problemy z telefonem. Poniżej wklejam listę zgłoszonych na biwak a jeśli kogoś na niej nie ma a się zgłaszał, proszę o info (tel. już jest sprawny) :) Czuwaj! 1. Małgosia Bul 2. Marysia Bul 3. Karol Momot 4. Daniel Klimeczek 5. Maciek Andruszko 6. Wojtek Konopka 7. Ola Adamiec 8. Julka Brzeźniak 9. Kajtek Kojm 10. Dawid Szczerba 11. Arek Pasternak 12. Maksymilian Jaczewski 13. Kinga Gabryś 14. Magda Musiałkiewicz 15. Kacper Pochopień 16. Patryk Szczerba 17. Klaudia Wasilak 18. Dawid Machajski

5 komentarzy:

  1. Gaba ja sie zgłaszałam ale tez miałam problemy z telefonem i nie wiedziałam czy doszło.. :c jeżeli nie da się już zapisać to trudno nie pojade :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie mi tu tak kogoś brakowało :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Napiszę do organizatorów i zapytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gaba przepraszam , ale nie dam rady pojechać na to . :(

    OdpowiedzUsuń