wtorek, 9 października 2012

Szyndzielnia

W najbliższą sobotę zgodnie z obietnicą jedziemy na Szyndzielnię! Jedziemy KONKRETbusem, który zatrzymuje się na przystankach autobusowych tylko jeśli dacie mu znać, że chcecie wsiąść:) Wszyscy, niezależnie od tego który przystanek wybiorą mają stawić się na nim o godz. 10:55 (tak na wszelki wypadek). Trzeba poprosić kierowcę o bilet ulgowy do Bielska (kosztuje 5zł). Ja wsiadam w Kółku więc musicie dać sobie radę beze mnie ;) i to jest najtrudniejsza część naszej wyprawy bo pamiętajcie, że jak ktoś nie zdąży to nie jedzie. Koszt całej wycieczki wynosi: 17 zł dla tych którzy chcą wyjść i zejść z Szyndzielni na nogach z Adim. 32zł dla tych którzy wjadą kolejką ze mną:) Trzeba zabrać ze sobą: - ciepłe ubranie - kurtkę przeciwdeszczową, - wygodne buty, - LEGITYMACJE ! - jakieś jedzenie i picie, - zgodę rodziców - ewentualnie pieniądze na zakupy w schronisku Pamiętajcie że na ten wyjazd każdy może zaprosić kolegów i koleżanki które chcą wstąpić do naszej drużyny :) Od każdej nowej osoby muszę dostać: adres i pesel. Czekam na Wasze zgłoszenia sms (722235398) lub w komentarzach :) DO ZOBACZENIA! Gaba

2 komentarze:

  1. Dla wszystkich którzy się boją albo przejmują - JA wsiadam już pod górnikiem więc hm poza chłopcami którzy mogą ( chyba, nie wiem gdzie wsiadają :D ) wsiąść wcześniej, jestem względnie wcześnie w tym busie więc bez nerwów, pisze bo wiem, że niektórzy nie jeżdżą busami,a pamiętam siebie jak pierwszy raz miałam jechać busem :D
    więc luzik :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oznajmiam wszystkim że udaję się na tą wspaniałą wyprawę:D

    OdpowiedzUsuń