piątek, 25 maja 2012

spotkanie przedobozowe

Gdyby Wasi rodzice mięli jakieś wątpliwości bądź pytania odnośnie obozu, będę do ich dyspozycji na salkach (tam gdzie mamy zbiórki) w środę w godzinach 16.00-18.00. Gdyby jednak komuś nie odpowiadał ten termin mogę się umówić na osobne spotkanie (proszę o kontakt telefoniczny 722-235-398 lub mailowy wadongabriela@gmail.com). Jest to też dobry moment na oddanie Waszych kart obozowych więc już bez specjalnego fatygowania rodziców przynieście mi je w tych godzinach :)

Gaba

3 komentarze:

  1. Mam ja pytanko jedno .... czy mama musi przyjść bo ten dzień ma bardzo zajęty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedzie do gliwic do szpitala po dziadka a ja jestem cały dzień na wycieczce

      Usuń
  2. No pewnie, że nie musi:)
    Gdyby miała jakieś pytania wystarczy że np. napisze maila

    OdpowiedzUsuń