sobota, 17 marca 2012

obóz!

Uwaga, uwaga!

Data naszego obozu została oficjalnie zatwierdzona:
7- 21.07.2012r.

Odbędzie się on na bazie hufca Czechowice Dziedzice w Podlesicach.
Koszt ok. 600zł (nie licząc dofinansowań z gminy)

Na razie nie ma pośpiechu ale jeśli już ktoś wie, że na pewno pojedzie lub nie to proszę o wiadomość mailową lub w postaci komentarza do tego posta.

Na stronie bazy możecie wybadać jak to wszystko wygląda:
http://www.podlesice.czechowice-dziedzice.zhp.pl/


drużynowa

PS. jeśli ktoś ma sokole oko, zauważy na zdjęciach pomarańczowe chusty Agrikoli ;)


2 komentarze:

  1. Ja jadę! Z tego co się mi wydaje to widziałam na zdjęciach Asię, Bartka i Adiego - ze starego wydania Agrikoli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wstępnie jadę! A na zdjęciach widziałam Natalię, Krzysia i Bartka.

    OdpowiedzUsuń